אפרת שפירא מעצבת
Picture of אפרת שפירא

אפרת שפירא

אדריכלות ועיצוב פנים

בין אם אתם עומדים לפני רכישת דירה מקבלן, או אפילו לפני שיפוץ מסיבי של הדירה שלכם, יש דבר אחד שיכול להשפיע משמעותית על התוצאה הסופית. ייעוץ של אדריכל או מעצב פנים טרם השיפוץ יכול לעזור לכם להגיע לתוצאה הרבה יותר יפה. ישנם דברים שעין שאינה מקצועית פשוט לא יכולה לראות, גם אם אתם גרים בבית לאורך זמן, ואיש מקצוע מתאים יוכל לעשות את ההבדל עבורכם.

עיצוב בתים

עיצוב פנים או אדריכלות הם תחומים שבו שבהם אנחנו עוסקים בצורה שבה הבית יראה ויתוכנן מבחינת חלוקת קירות פנימיים. בניגוד לתחום ההנדסה שבו אנחנו דואגים שהבית יוכל לעמוד מבחינה הנדסית ובטיחותית, בעיצוב פנים אנחנו מתכננים את החלק הפנימי של הבית ובדרכים לעצב אותו. אפרת שפירא כאן כדי להסביר לכם למה כל כך חשוב לקחת שירות של אדריכל או מעצב פנים לפני שיפוץ של הבית.

שפה מקצועית

כאשר אנחנו מדברים עם הקבלן שאמור לבצע את השיפוץ של הבית, אנחנו עלולים להרגיש שהוא לא ממש מבין את הכוונות שלנו. הרגשה זו טבעית, כיון שהקבלן מבהיר או שואל שאלות מקצועיות, בשפה מקצועית (למשל: אינטרפוץ, פריסות, תשתיות וכו'. לאיש מקצוע מתחום עיצוב הפנים יש יתרון כיון שהוא יכול להסביר לקבלן איך הייתם רוצים שהשיפוץ של הבית שלכם יתבצע בשילוב תכניות עבודה כמובן, באופן שהקבלן יבין היטב את הרצון שלכם.  

שיפוץ נכון יותר

בשיפוץ של בית אנחנו בדרך כלל מתחילים משאיפות מסוימות, כאשר ישנם אילוצים שגורמים לכך שלא כל מה שאנחנו רוצים באמת יכול להתגשם. כדי שכבר בהתחלה נבין מה האפשרויות הריאליות, מומלץ לקבל שירותי ייעוץ של מעצבת פנים כבר מהשלב הראשון. המעצבת תפרוס בפניכם את האפשרויות הריאליות תעזור לכם להפוך את הרצון שלכם למשהו שהקבלן יכול לממש בפועל. 

לסיכום

אדריכלות ועיצוב פנים הוא תחום שבו אנחנו עוסקים בעיצוב ובתכנון של הבית. בעת שיפוץ בית או רכישה של דירה מקבלן כדאי מאוד לקבל שירות של איש מקצוע מהתחום. שירות כזה יוכל לעזור לנו להסביר טוב יותר את הרצונות שלנו, ויבהיר לקבלן מה בדיוק הדברים שחשובים לנו בעת השיפוץ. כל מה שנשאר לכם לעשות זה רק למצוא איש מקצוע מתאים. 

5/5 - (1 vote)

שיתוף הפוסט