עיצוב סלון
Picture of אפרת שפירא

אפרת שפירא

טיפים לעיצוב הסלון

אוהבים לארח?
נהנים מרביצה על הספה מול הטלוויזיה?
לא משנה מה הסיבה – מגיע לכם סלון שתהנו ממנו. זהו החלל הראשון אליו נכנסים האורחים שלכם והחדר העיקרי בו מבלים בצוותא עם שאר המשפחה (וגם לבד)…
אז איך הופכים את הסלון לחלל שלא תרצו לעזוב? כל התשובות לפניכם.

עיצוב הסלון – למה זה הכרחי?

הסלון הוא בדרך כלל החלל הכי גדול בבית – הוא נמצא במרכז העניינים ואליו מתנקזת מרבית האנרגיה, כך שלא משנה אם מדובר בדירה שכורה או בבעלותכם, כדאי שתשקיעו בו.

עיצוב נכון של הסלון יביא עמו אנרגיה מרעננת גם בפעולות יומיומיות כמו מנוחה, צפיה בטלוויזיה ומשחק עם הילדים. לפיכך, חשוב לעצב אותו עם תשומת לב ולמרבה השמחה, אתם לא חייבים לעשות את זה לבד – אפרת שפירא, סטודיו לתכנון ועיצוב פנים, תלווה אתכם יד ביד עד שתגיעו לתוצאה המושלמת.

רצפה וקירות

כשמדברים על עיצוב ושיפוץ דירה, כלל האצבע הוא שלפני שקונים חדש, מסתכלים על הקיים. אז אם חשבתם שהרצפות והקירות הם גזירת גורל, תחשבו שוב – את הקירות ניתן לצבוע מחדש או לאבזר עם אקססוריז מדליקים ואת הרצפות ניתן לחפות, לאבזר או לכסות, גם בלי לקרוע את הכיס.

מקומות אחסון

שחלילה לא יהיה בלבול, סלון מסודר עדיין יכול להיות עמוס וליצור רעשי רקע לא נעימים. מכאן החשיבות של יצירת מקומות אחסון אלגנטיים בהם תוכלו להסתיר את הבלאגן בחינניות – נישות תצוגה מגניבות, ארון עם דלתות לחיצה ורהיטים שטומנים בחובם חללי אחסון, יעשו את העבודה.

תאורה

כל מדריך עיצוב פנים לבית שתקראו ידגיש את חשיבות גופי התאורה ליצירת חלל פתוח, נעים ובעל אמירה עיצובית שלא ניתן להתעלם ממנה. את גופי התאורה ניתן להחליף במסגרת עיצוב ושיפוץ הדירה, אך יש אופציות זולות יותר כמו התקנת ספוטים, בחירת גוף תאורה עומד עם נוכחות ועוד.

לסיכום

אם אתם רוצים ליהנות מהחלל הביתי, כדאי שתתחילו בעיצוב מחודש של הסלון ואם אתם לא יודעים היכן להתחיל, השאירו זאת לידי המומחים ותחסכו הרבה כאב ראש ולא מעט כסף.

5/5 - (1 vote)

שיתוף הפוסט