שיפוץ אמבטיה
Picture of אפרת שפירא

אפרת שפירא

טיפים לשיפוץ אמבטיה

כאשר אתם מתכננים לבצע שיפוץ בחדר האמבטיה, ייעוץ מקצועי בתחום עיצוב ואדריכלות פנים מאפשר לכם להחליט על הקונספט העיצובי. איך אתם רוצים שחדר האמבטיה שלכם ייראה? ניתן לשאוב השראה מכל מקום- מהחופשה הטובה ביותר שלכם, יצירות אמנות, אדריכלות, טבע, תחביבים ועוד, כאשר אפרת שפירא אדריכלות ועיצוב פנים, תוכל לעזור לכם למצוא את העיצוב הייחודי שלכם. במהלך ייעוץ עיצוב פנים תוכלו ביחד לחפש בין תמונות שאתם אוהבים, לבחון מרקמים, צורות, קווים, צבעים, גוונים וכו'. אפרת שפירא תעזור לכם ליצור אמירה עיצובית שמבטאת בבירור את הרעיון שלכם.

אלמנטים חשובים בחדר האמבטיה: עצות ורעיונות לבחירת הסגנון

למרות שאתם לא אלו שיחליפו את האריחים בפועל, בכל זאת יש לכם השפעה משמעותית על האופן בו מרכיבי חדר האמבטיה ישתלבו זה בזה במהלך תהליך שיפוץ אמבטיה. ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון כאשר מדובר במרכיבים מכריעים בעיצוב חדר האמבטיה, כולל בחירת חומרים, צבע ופרופורציות. למשל, בעת בחירת האריחים לחדר האמבטיה יש לשקול האם האבן היא מעשה ידי אדם או טבעית. לכל סוג חומר יש יתרונות וחסרונות, וחשוב להתייחס לכל אחד מהם בעת ביצוע הבחירה. בעוד שאריחי אבן טבעית מעניקים לחדר אינדיבידואליות, לעתים קרובות הם זקוקים לתחזוקה מיוחדת, כגון איטום, כדי לשמור עליהם מפני נזק. אם המחשבה על שמירה על אבן טבעית נראית מרתיעה, ייעוץ עיצוב פנים מקצועי יסייע לכם לעקוף זאת על ידי הצעות פרקטיות ודקורטיביות הזמינות כיום בשוק.

מענה פונקציונאלי לדרישות המשפחה

בעת תכנון עיצוב חדר האמבטיה, יש לקחת בחשבון את אורח החיים של המשפחה ואת הצרכים של אלה המשתמשים בחדר האמבטיה. לאחר שיפוץ אמבטיה, החלל חייב להיות מסוגל לענות על הצרכים של בני הבית. יש לכם בני משפחה מבוגרים? ילדים? האם אתם צריכים אמבטיה? מקלחת, כיור כפול, ידיות אחיזה? היכן נמצאת הצנרת כרגע? באילו מקורות תאורה – טבעיים או מלאכותיים – אתם רוצים להשתמש? בעת עבודה עם מומחית עיצוב ואדריכלות פנים, אפרת שפירא, תוכלו לדון בדיוק על השאלות החשובות הללו, וביחד להגיע להחלטות הנכונות ביותר עבור בני הבית שלכם. 

דרגו את המידע

שיתוף הפוסט