ליווי רוכשים
Picture of אפרת שפירא

אפרת שפירא

ליווי רוכשים מול מחלקת שינויי דיירים

בקנייה של דירה מקבלן אנחנו מקבלים דירה מוכנה, בלי צורך להתנהל מול בעלי מקצוע שונים. לשיטה הזו יש הרבה יתרונות, בעיקר בשל העובדה שהיא חוסכת לכם התנהלות ביורוקרטית מתישה. עם זאת, יש מקרים שבהם תרצו להכניס שינויים מסוימים בדירה שלכם עוד לפני שאתם נכנסים אליה. אפרת שפירא כאן כדי להסביר לכם איך לעשות את זה נכון. 

שינויי דיירים

לרכישה של דירה מקבלן יש מספר יתרונות, אולם חשוב להבין שדירה כזו היא דירה שבנויה בסטנדרט אחיד. מה שמאפשר לקבלן לעבוד במהירות ולמכור דירות מאובזרות במחיר נמוך יחסית זו העובדה שכל הדירות נבנות בצורה זהה ונראות אותו דבר. עם זאת, יש מקרים שבהם תרצו להכניס שינויים שיתאימו את הדירה לצרכים שלכם, ובמקרה כזה אתם אמורים לעדכן את הקבלן על כך.

חלק מהשינויים הם כאלו שבהם תוותרו על עבודה מסוימת שנמצאת בתחום האחריות של הקבלן, ויתור שאמור לזכות אתכם בהחזר כספי. את העבודות הללו תוכלו לבצע אחרי קבלת הדירה מהקבלן, כאשר אתם תחליטו איך בדיוק נכון לבצע אותן. הדבר הזה נכון לא רק ביחס לעבודה מסוימת אלא גם ביחס לאבזור הדירה, כאשר לא מעט אנשים רוצים לאבזר אותה בסטנדרט גבוה.

ליווי מקצועי

התנהלות מול קבלנים דורשת ידע מקצועי. לכן, עוד לפני שמדברים על הליך השינוי עצמו, בכל מצב שבו יש לכם התנהלות ישירה מול הקבלנים כדאי שיהיה איש מקצוע מהצד שלכם שמייצג אתכם. התנהלות בצורה הזו תחסוך לכם זמן, תמנע אי הבנות מיותרות ביניכם לבין הקבלן, והכי חשוב, תחסוך לכם הרבה כסף. לכם רק נשאר למצוא אשת מקצוע שתלווה אתכם במשך התהליך.

לסיכום

רכישה של דירה מקבלן היא תהליך מורכב, אולם יש בה הרבה מאוד יתרונות. עם זאת, אם אתם מעוניינים לבצע שינויים בדירה שלכם עוד לפני שאתם מקבלים אותה, יש צורך לעדכן מראש את הקבלן כדי שהוא ידע מה לעשות ומה לא לעשות בדירה שלכם. מומלץ לשכור שירות של אדריכלית או מעצבת פנים, בעלת ניסיון בתחום שינויי דיירים.  

5/5 - (2 votes)

שיתוף הפוסט