מעצבת פנים
Picture of אפרת שפירא

אפרת שפירא

עיצוב ואדריכלות פנים

בניגוד לתחום האדריכלות הקלאסי שעוסק בחזית של מבנים ובתים, אדריכלות פנים נוגעת דווקא בחלק הפנימי של המבנה. כאשר אתם רוכשים דירה או משפצים את הבית שלכם, החלק החיצוני הוא משהו שמורכב יותר לשנות. עם זאת, את חלקו  הפנימי של הבית אתם יכולים לעצב כפי שאתם רואים לנכון, וזו בדיוק הסיבה שכדאי לשכור מעצבת פנים מקצועית שתלווה אתכם.

עיצוב פנים

עיצוב פנים, כפי שניתן להבין מהביטוי הוא תחום שבו אנחנו עוסקים בעיצוב מרחבים וחללים פנימיים. לפעמים אנחנו נוטים לחשוב שאפשר לוותר על שירות של עיצוב פנים מקצועי, מכיוון שהוא לא יוכל לחדש לנו יותר מידי, אין לנו תקציב למעצבת פנים, ואני יכול להחליט לבד תוך כדי העבודה עם הקבלן. אפרת שפירא כאן כדי להסביר לכם למה התפיסה הזו שגויה, ואיך תוכלו להרוויח משירות כזה. 

עין מקצועית

גם אם אתם גרים בדירה שלכם מספר שנים, וברור לכם איך הייתם רוצים לעצב אותה מחדש, עין מקצועית תוכל להצביע על בעיות ופתרונות שלא ראיתם בעצמכם. הדבר הזה נכון בשלל תחומים, אך בתחום עיצוב הפנים הוא נכון עוד יותר. לפעמים מבט קטן של מעצבת פנים מקצועית יכול לפתור לכם בעיה ארוכת שנים שלא הייתם מצליחים להגיע לפתרון שלה לבד. 

עיצוב הדירה שלכם

מעצבת פנים אמורה להגיע רק אחרי שאתם יודעים איך אתם רוצים שהדירה שלכם תיראה. לא משנה האם הדירה שלכם חדשה או שאתם משפצים דירה שאתם גרים בה, התפקיד של המעצבת הוא להגשים את הרצונות שלכם במרחב הקיים. 

חשוב להבין שלא כל דבר ניתן לביצוע, ויש דברים שלא ניתן לממש בכל מרחב, אבל אתם כדאי להציג את הרצונות שלכם למעצבת, והיא כבר תנסה למצוא את הדרך להגשים אותם. 

לסיכום

בעוד שאדריכלות עוסקת בחלק החיצוני של המבנה, עיצוב פנים נועד לעצב את המרחב הפנימי. כשמחליטים לשפץ דירה, עיצוב פנים הוא תחום שהרבה יותר רלוונטי אליכם. בעזרת מעצבת פנים מקצועית תוכלו לפתור בעיות שהתגלו בתכנון הפנימי של הבית, ותבינו אלו שינויים ניתן לעשות כדי שהוא יתאים לכם בצורה טובה יותר. כל מה שנשאר לכם זה רק למצוא מעצבת פנים. 

דרגו את המידע

שיתוף הפוסט