עיצוב פנים והום סטיילינג
Picture of אפרת שפירא

אפרת שפירא

עיצוב פנים והום סטיילינג

כאשר ניגשים לעיצוב ותכנון של דירה, אחד הדברים הכי חשובים הוא ליווי של בעל מקצוע מהתחום. גם אם אתם גרים בדירה מספר שנים, התוצאה שאליה תוכלו להגיע בעזרת ליווי מקצועי שונה לגמרי מזו שאליה תוכלו להגיע בכוחות עצמכם. מעצבת הפנים אפרת שפירא כאן כדי לספר לכם את כל מה שחשוב לדעת על עיצוב פנים והום סטיילינג בצורה נכונה.

עיצוב פנים

בעיצוב פנים אנחנו מתמקדים בחלק הפנימי של הבית. שינויים חיצוניים או שינויים במבנה הבית בדרך כלל יהיו שינויים מורכבים יותר, בעוד ששינוי פנימי בעיצוב הבית יכול להיות יחסית פשוט לביצוע, אבל בעל השפעה משמעותית. המפתח לעיצוב פנים והום סטיילינג מוצלח מתחיל קודם כל בהתאמה של סגנון עיצוב לבית. 

סגנון עיצוב 

הדבר הראשון שאותו נעשה כחלק מתכנון ועיצוב פנים הוא לבחור סגנון עיצוב מסוים עבור הבית שלכם. כיום ישנם לא מעט סגנונות עיצוב, וכדאי להחליט מראש מהו הסגנון שבו נעצב את הבית שלנו. ניתן גם להחליט על "עיצוב אקלקטי" שמשמעותו היא ערבוב של סגנונות.

בחירת ריהוט ואקססוריז

אחרי שהחלטתם מה סגנון העיצוב שבו אתם מעצבים את הבית שלכם, הגיע הזמן לבחור ריהוט, קישוטים, תמונות וטקסטיל. ברגע שיש לנו סגנון עיצוב מסוים שבו אנחנו מעצבים את הבית אנחנו יכולים ליצור בשילוב כל הפריטים הללו עיצוב נהדר, שלא ישאיר אף אחד אדיש. 

החשיבות של מעצבת פנים

בתהליך של עיצוב פנים והום סטיילינג, ליווי מקצועי יכול להוביל אתכם לתוצאות הרבה יותר טובות. מעצבת פנים מכירה מגוון סגנונות עיצוב, ותוכל לייעץ לכם בהתאמת סגנון עיצוב שהולם את הבית. גם אם אתם גרים בבית תקופה ארוכה, יש דברים שרק עין מקצועית יכולה לראות, ואם לא תיקחו מעצבת פנים שתלווה אתכם, אתם עלולים לפספס את אותם דברים.

לסיכום

עיצוב פנים והום סטיילינג הוא חלק בלתי נפרד מכל שיפוץ של דירה. מעצבת מקצועית תעזור לכם לבחור סגנון עיצוב מתאים לבית. לאחר מכן תוכלו לבחור ריהוט ואקססוריז שמתאימים לסגנון העיצוב וכך הבית שלכם פשוט יהיה יפה יותר. 

5/5 - (2 votes)

שיתוף הפוסט