אפרת שפירא
Picture of אפרת שפירא

אפרת שפירא

תכירו – אפרת שפירא, תכנון ועיצוב פנים

בסוף יום עבודה או יום לימודים, כולנו חוזרים אל הבית שלנו, ומיד כשאנחנו פותחים את הדלת, אנחנו מרגישים אווירה ביתית נעימה. אחד הגורמים הבולטים המשפיעים על האווירה הביתית החמימה והנעימה שכולנו אוהבים, הוא תכנון ועיצוב פנים. אם גם אתם מחפשים לשדרג ולרענן את הבית שלכם, זה הזמן להכיר את אפרת שפירא.

תכנון ועיצוב פנים

הבית שלנו הוא הרבה מעבר לקירות, רצפה ודלתות. תכנון נכון ועיצוב מוקפד ומתאים לסגנון האישי שלנו, יכולים להפוך את הבית שלנו לחלל מרהיב וליצור אווירה ביתית חמימה ונעימה. תחום תכנון ועיצוב פנים מתמקד בעיקר במרחבים והחללים הפנימיים של הבית, הן באמצעות שינויים מהותיים בתהליך שיפוץ והן באמצעות סידור מחדש של הפריטים בבית והוספת אלמנטים מתאימים.

תכנון ועיצוב פנים – סגנונות נפוצים

עיצוב פנים הוא עולם ומלואו, כאשר עולם זה מספק לנו סגנונות וטרנדים שונים ובין הפופולאריים ביותר מביניהם נמצאים:

עיצוב כפרי

עיצוב כפרי הוא ללא ספק אחד מסגנונות עיצוב פנים הנפוצים ביותר. כפי שניתן להבין מהשם, המטרה של סגנון העיצוב הכפרי היא לחבר את הבית אל הטבע, כך שבסגנון עיצוב זה נעשה שימוש בעיקר בחומרים כמו עץ ואבן ובסקאלת צבעים חמה.

עיצוב מודרני

סגנון העיצוב המודרני הפך להיות פופולארי ונפוץ במיוחד בשנים האחרונות, כאשר המאפיינים הבולטים של קו עיצוב זה הם פשטות עיצובית ושילוב של קווים ישרים, סקאלת הצבעים בד"כ לבן – אפור – שחור ולעיתים גם זריקת צבע באזורים קטנים.

עיצוב אקלקטי 

סגנון העיצוב האקלקטי הוא סגנון עיצוב ייחודי, המשלב מגוון סגנונות עיצוב שונים, עם חומרים וצבעים מגוונים. בכדי שסגנונות העיצוב הללו ישתלבו בצורה הרמונית ונעימה לעין, מומלץ לבצע את סגנון העיצוב האקלקטי עם מעצבת פנים מקצועית ובעלת ניסיון.

לשדרג את מראה הבית עם מעצבת פנים מקצועית

לא מעט אנשים מאמינים כי חוש העיצוב שלהם יכול להספיק להם בכדי לשדרג את מראה הבית, אך כמו בתחומים אחרים בחיים, גם בתחום העיצוב חשוב ומומלץ להיעזר בגורמי מקצוע מומחים ומנוסים בתחום ולפנות לשירותיה של מעצבת פנים מקצועית – אפרת שפירא, העוסקת בתכנון ועיצוב דירות ובתים, תוך ליווי מקיף ומקצועי, בדרך להפוך את בית חלומותיכם למציאות.

5/5 - (1 vote)

שיתוף הפוסט